Zuzka Maliňáková

Vítejte na mém blogu , jmenuji se Zuzka a kromě svých radostí , koníčků a zájmů , kde na prvním místě je moje rodinka jsem zcela propadla tomuto papírovému umění. Mám ráda výzvy a poznávání nových věcí . A papírové tvoření mne takto před rokem oslovilo. Přeji příjemnou virtuální procházku - jsem moc ráda, že jste mne navštívili a budu se těšit, že zase někdy zavítáte . Děkuji .

pátek 13. ledna 2017

V jednoduchosti je krása :-)


Přeji všem krásný den,

po dlouhé přestávce jsem dnes zavítala na svůj blog.
Takže než začnu psát a vkládat své výrobky, přeji všem, kdo zde zavítá
vše nejlepší v novém roce 2017 .

V novém roce jsem chtěla začít vyrábět i něco v jednodušším - čistém stylu.
Zaujaly mne v různých zahraničních  e-shopech krásné
a velmi zajímavé vyřezávací šablony , které tak postupně objednávám.
Líbí se mi jejich jednoduchost , vtipnost - škoda, že do dnešního
dne není schopen nikdo na českém trhu takové šablonky vymýšlet , zajistit jejich výrobu
a prodávat.
Ano, jsou tady první vlaštovky - pár jednoduchých textů- ale podle mého názoru je to hrozně málo.
A tak tiše závidím  jak velké jsou možnosti výběrů, a to nejen textů vyřezávacích šablon u těchto zahraničních e-shopů,  než u nás.


Moje první vlaštovky ze zlato-bílé kolekce , která je vyrobena
nejen k blížícímu se Valentýnu .
Vyrobila jsem jednoduchá mini přání v čistém stylu  , které jsou zdobená
výřezy , zlatou nití a flitry.







 Děkuji všem za milou návštěvu a případné komentáře.

:-)

Zuzka








1 komentář:

  1. As reported by Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh an average of 19 KG less than us.

    (Just so you know, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING to "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    CLICK on this link to uncover if this easy test can help you discover your true weight loss possibility

    OdpovědětVymazat